Cocopanda skinner i Helsinki, og Lightmakers er med på reisen ut i Europa

Cocopanda/BliVakker har åpnet sin første fysiske butikk utenfor Norge – og det med rekordmange besøkende.

Lightmakers er stolte av å levere belysningen, og støtte kjedens vekst.

Nesten 5 500 personer var innom da Cocopanda åpnet dørene i Mall of Tripla i Helsinki – Nordens største kjøpesenter målt i antall besøkende per år. Så mange tok turen innom at bemanningen ikke strakk til for å betjene alle. Det er med andre ord trygt å kalle åpningen en suksess

Hvor stor del av suksessen som skyldes belysningen fra Lightmakers lar vi andre vurdere, men vi kan garantere at lysdesignet bidrar til gode handleopplevelser – med godt belyste, attraktive produkter, helt uten blending eller ubehag.

I enkelte soner er belysningen bevisst nedtonet, slik at kundene kan ta en liten pause underveis i handleturen. 

Konseptet vi har levert består av lyskinner med blendingsfri grunnbelysning, spotlights rettet mot produktene og wallwashere på endeveggene.

Resultatet? Produktene fremheves, og butikken får kontraster som leder kundens blikk dit det er mest interessant.
Dette er første gang vi har testet wallwashere på endevegg i butikk – og resultatet er formidabelt. Ikke bare får butikken et innrammet uttrykk, men både merkevarenavn og produkter belyses jevnt og effektivt – noe som ikke lar seg gjøre med tradisjonelle spotlights. 

Ta kontakt hvis du nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe dere med belysning som legger til rette for mer salg og mer fornøyde kunder

Forrige
Forrige

Italiensk design møter nordisk klima: Lombardo utendørsbelysning for norske prosjekter

Neste
Neste

Linedo – Rask å installere og bygd for å vare. Perfekt for alle miljøer